2009. december 21., hétfő

Készül a házioltár

Kabalaital. Az érettségi vizsgákra vittem mindig magammal egy üveggel. Akkor még nem sejtettem, hogy varázserővel rendelkezik. Az első vizsgaidőszakban vált igazán rituálévá, hogy Kubuval megyek vizsgázni. De még nem hittem benne. Lassanként ért el a felismerés. A tavalyi nyelvtöri vizsga óta hiszek benne. Nem vittem magammal, és megbuktam. Azóta ezt a baklövést sosem követem el. Pár pontban összeszedem, hogy milyen hatása van:
1. Szerencsés tételhúzást biztosít.
2. Megnyerhető vele a tanár jóindulata.
3. Segít kiválasztani azt a tételt, amit még az utolsó pillanatban átnézünk, mielőtt bemegyünk felelni. És kihúzzuk.
4. Megnyugtatja a hívőt, és magabiztosságot kölcsönöz neki.
5. Elküldi a tanárt kávézni a felkészülési idő alatt
6. Segít gondolkodni, koncentrálni.
7. Lesúgja a tételt, amennyiben azt egyáltalán nem tudjuk.
Az új Báál isten. Vallást fogok alapítani köré, és házi oltáromnál mindennap áldozok tiszteletére.

1 megjegyzés: