2009. október 13., kedd

Nem akarok pályát váltani, de

hiányzik a matematika. A rendszerelvűsége, az egyértelmű denotátumok, az, hogy egy megoldás van. És az biztos. A szépsége abban (is) rejlik, hogy A megoldáshoz többféleképpen el lehet jutni. Nincs belemagyarázás, százféle reflexió, nincs talán. Cos(0) ma is 1, 1000 éve is 1 volt, holnap is 1 lesz, világnézettől függetlenü mindig 1. Pont. Nem mellesleg megtanít gondolkodni.
Hiányzik a geometria (leginkább a térgometria), a függvények, a kombinatorika, a másodfokú egyenletek etc., a logaritmus nem hiányzik.

3 megjegyzés:

  1. Legközelebb Mátrix-egyenleteket fogunk megoldani ping-pong helyett.

    VálaszTörlés
  2. A matematika a műszaki tudományok alapja.
    A műszaki értelmiség előtt két út lehetséges:
    az egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan.
    ...jó úton haladsz.

    VálaszTörlés
  3. eldöntöttem: olvasni foglak! :)
    nagyon betalált ez most nálam, pedig matekból én mindig a megúszásra játszottam, talán nem voltam/vagyok még elég érett hozzá

    VálaszTörlés