2009. október 24., szombat

Munkaterv

1. feladat kiosztása
2. sopánkodás
3. ej, ráérünk arra még!
4. anyaggyűjtés halogatása
5. anyaggyűjtés további halogatása
6. anyaggyűjtés
7. késleltetés, hárítás
8. a közeledő határidő okozta szorongatottság érzései felbuzognak
9. halogatás
10. önmarcangolás
11. üldözéses téveszmék kialakulása a frusztrálódó tudatban
12. további halogatás, pótcselekvések
13. Gesztenyés sörkert
14. ajajj
15. Persze halogattam, halogattam, mint ahogy mindenki halogat. És mindenki a halogatásnál rontja el. Jó, akkor én nem halogatok tovább. Még nem késő. Tegyünk egy próbát. Most lehet, mert most akarom!
16. halogatás
17. feladat megkezdése
18. feladat befejezése a megadott határidő előtti utolsó napon

4 megjegyzés:

  1. mennyire igaz... csak én nem a gesztenyésbe járok :)

    - most is épp ebben a helyzetben vagyok, vagyis nemcsak most, mindig és az élet minden területén

    Mari

    p.s.: ja, a múltkor láttalak Vp-ben a pu-n, hívtalak is, de nem vetted fel. ergo az ismeretlen telefonzaklató én voltam :)

    VálaszTörlés
  2. a szókincstan beadandóval a 7. munkafázisnál járok. a hárítás pont alpontja: a téma kerülése. most e varázsos csengésű névvel eszembe juttattad. (kedvelem Révayt, de e sok vegyértékű szóhoz gyakran aggodalmasan, rosszabb helyzetben kétségbeesetten kiejtett indulatszó kapcsolódik.) tehát időszerű a 8. fázis, az már majdnem a fele.

    --------------------------------------------

    Mária, tán új telefonszáma van kegyednek?

    VálaszTörlés